پارس تلکس
نوتریکا را نصب کن !
عنوان خبر : شبکه اینترنتی «امروز» راه اندازی می‌شود/ فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما
  • 2857
    شبکه اینترنتی «امروز» راه اندازی می‌شود/ فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما

    دانشجو

    شبکه اینترنتی «امروز» راه اندازی می‌شود/ فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما



    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی پاکدامن گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده، بناست شبکه اینترنتی «امروز» با برنامه‌های جذاب و متنوع آغاز به کار کند.

    وی ادامه داد: این شبکه تحت نظر سازمان صداوسیما، برنامه‌های خود را در پلتفرم «آیو» ارائه خواهد داد و هم زمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) آغاز به کار خواهد کرد. این شبکه از برنامه‌های متنوعی برخوردار است و به علایق همه گروه‌های سنی در آن توجه شده است.

    پاکدامن توضیح داد: ما در این شبکه قصد داریم از جوانان حمایت کنیم و برنامه‌های ویژه‌ای برای این گروه سنی خواهیم داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌ای در حوزه موسیقی اشاره کرد که به کشف استعداد‌های جوانان خواهد پرداخت و در مرحله نهایی ۳ برگزیده خواهد داشت.

    وی ادامه داد: این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که تمام برنامه‌های این شبکه در چارچوب خانواده تولید خواهد شد و ما محیطی امن را طراحی خواهیم کرد که مردم با خیال راحت و خانوادگی به تماشای برنامه‌های ما بنشینند. ضمن اینکه موضوع مهم دیگری که برای ما اولویت دارد، بحث تکریم پیشکسوتان است.

    مدیر شبکه امروز عنوان داشت: در همین راستا باشگاه پیشکسوتان را هم طراحی کرده ایم و راه اندازی آن را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم از این طریق به هنرمندان پیشکوتمان خدمت کنیم. البته این را هم متذکر شوم که جدول پخش برنامه‌های شبکه تا نوروز نیز آماده شده و ما با دست پر به استقبال بهار ۱۴۰۰ خواهیم رفت.

    پاکدامن همچنین از طراحی برنامه‌های آموزشی خبر داد و گفت: ما آموزش هنر‌ها و فنون مختلف را هم در دستور کار داریم و بنا به نیاز مخاطبان به آن‌ها مهارت‌های گوناگون را آموزش می‌دهیم.

    وی در پایان از ساخت سریالی جدید خبر داد و گفت: این سریال در فضای آپارتمانی می‌گذرد و ویژه دوران کرونا و قرنطینه تولید شده است. از نکات مهم و قابل توجه این سریال این است که کاملا تعاملی است و مخاطبان با آن ارتباط دوسویه دارند.



    برچسب ها : - شبکه - اینترنتی - «امروز» - راه - اندازی - می‌شود - فعالیت - زیر - نظر - سازمان - صدا - سیما
    کد خبر : 2857
    تاریخ خبر : 1399/07/14 || 02:00:03

    نمایش خبر کامل
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
8 + 8 = ?