پارس تلکس
نوتریکا را نصب کن !
عنوان خبر : ساماندهی سالمندان در «شکلات تلخ» / رفتار مناسب و توجه برگ برنده
  • 2853
    ساماندهی سالمندان در «شکلات تلخ» / رفتار مناسب و توجه برگ برنده

    دانشجو

    ساماندهی سالمندان در «شکلات تلخ» / رفتار مناسب و توجه برگ برنده



    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی احمدی تهیه کننده شکلات تلخ گفت: در هفته سالمندان و گرامیداشت موی سپیدان این بار به نکات جالبی از زندگی این عزیزان از زاویه ایی متفاوت رسیدیم، این افراد که برکات و چشم و چراغ خانواده‌ها هستند نیاز‌هایی متفاوت با دیگر اقشار جامعه دارند.

    وی ادامه داد: در این برنامه تلاش کردیم با حضور کارشناسان مختلف ابعاد متفاوتی از زندگی سالمندان را مورد توجه قرار دهیم و از تک تک افراد خانواده تا مسئولین مطالبات اینگونه افراد را تحلیل کردیم. در این برنامه تلاش کردیم به جایگاه سالمندان در جامعه توجه بیش‌تری داشته باشیم و موضوعاتی، چون دوران بازنشستگی، بیمه و درمان و البته آسیب هایی، چون سالمند آزاری را مورد بررسی قرار دهیم.

    تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز شنبه با حضور دکتر آرام رییس بهزیستی شهر تهران، دکتر دلبری رییس انجمن سالمندان، دکتر زمان پور روان شناس حوزه سالمندان، دکتر رضازاده روان شناس حوزه آسیب‌های اجتماعی وتعدادی از سالمندان به ابعاد مختلف زندگی سالمندان خواهیم پرداخت.

    برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.



    برچسب ها : - ساماندهی - سالمندان - «شکلات - تلخ» - رفتار - مناسب - توجه - برگ - برنده
    کد خبر : 2853
    تاریخ خبر : 1399/07/14 || 02:00:03

    نمایش خبر کامل
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
8 + 8 = ?