پارس تلکس
نوتریکا را نصب کن !
عنوان خبر : ساخت مترو پردیس از پایان سال / مسکن مهر با کیفیت بالا ساخته می‌شود
  • 2760
    ساخت مترو پردیس از پایان سال / مسکن مهر با کیفیت بالا ساخته می‌شود

    دانشجو

    ساخت مترو پردیس از پایان سال / مسکن مهر با کیفیت بالا ساخته می‌شود



    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب‌الله طاهرخانی اظهار کرد: با وجود این‌که تامین زیرساخت‌ها و خدمات مسکن مهر پردیس، دارای ویژگی‌های خاص، توپوگرافی ویژه و نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی است، خوشبختانه فعالیت‌ها با تمام توان در حال انجام است تا پروژه‌ها امسال به پایان برسد.

    وی با بیان اینکه سازندگان بدعهد را به ساختار قضایی معرفی و خلع ید کردیم تا پیمانکار ان جدید جایگزین شوند، افزود: امسال افتتاح بزرگی در شهر جدید پردیس خواهیم داشت و بخش زیادی از واحد‌های مسکونی را به مردم تحویل خواهیم داد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت واحد‌های مسکونی با کیفیت بالایی در حال انجام است، تصریح کرد:: در برخی پروژه‌ها که به دلیل بی‌توجهی پیمانکاران، اشکالاتی وجود داشت نیز ایرادات در حال رفع هستند تا واحد‌های مسکونی با کیفیت به مردم تحویل شود؛ اقدامات مربوط به محوطه سازی، پیاده روسازی و جدول‌گذاری نیز با با توجه به حساسیتی که وجود دارد در حال انجام است و در مجموع یک کار بزرگ در پردیس در حال انجام است.

    طاهرخانی به مترو پردیس اشاره کرد و گفت: مطالعات امکان سنجی مسیر، شامل نقشه‌های اجرایی به صورت کامل انجام شده است و این پروژه در بودجه سنواتی به صورت مشارکتی اجرا خواهد شد. در این چارچوب، فرآیند مذاکرات و تعیین برآورد‌ها و چارچوب مشارکت در سازمان برنامه و بودجه در حال انجام بوده و به‌زودی مصوبه هیئت وزیران برای آغاز عملیات اجرایی اخذ می‌شود.

    وی با بیان این‌که مترو پردیس در یک بازه زمانی ۴ ساله ساخته می‌شود، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه امسال با هزینه حدود ۴۳۰۰ میلیارد تومانی آورده شریک، منابع شرکت عمران و اعتبارات دولتی آغاز خواهد شد.



    برچسب ها : - ساخت - مترو - پردیس - پایان - سال - مسکن - مهر - کیفیت - بالا - ساخته - می‌شود
    کد خبر : 2760
    تاریخ خبر : 1399/07/14 || 01:59:43

    نمایش خبر کامل
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
6 + 4 = ?