پارس تلکس
نوتریکا را نصب کن !
عنوان خبر : افزایش قیمت نان ممنوع است
  • 2747
    افزایش قیمت نان ممنوع است

    دانشجو

    افزایش قیمت نان ممنوع است



    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز جمعه ۱۱ مهر، جلسه کمیته فنی آرد و نان شهرستان تبریز به منظور بررسی علل افزایش معنادار میزان شکایات شهروندان در سامانه ۱۲۴ با موضوع کیفیت و قیمت نان‌های پرمصرف از یک سو و ثبات برگزار شد.

    با توجه به عدم افزایش قیمت گندم آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای و همچنین مطلوب بودن نحوه تخصیص آرد و حمل و نقل آن، واحد‌های نانوایی همچنان موظف به رعایت نرخ مصوب شورای آرد و نان استان هستند.

    بنابر موارد فوق مصوب شد:

    با واحد‌های صنفی نانوایی گرانفروش و کم فروش برخورد جدی و به هنگام صورت گرفته و در صورت تکرار تخلف، سهمیه آرد واحد یادشده قطع شود.

    افزایش قیمت نان بدلیل استفاده از افزودنی‌ها نظیر روغن و یا کنجد ممنوع است.

    از توان همه نیرو‌های بازرسی اعم از سازمانی، اتحادیه‌ها و بسیج برای نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت واحد‌های نانوایی استفاده خواهد شد.

    طبق اعلام ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، واحد‌های نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و حتی الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

    این نشست با حضور رئیس و معاونان سازمان صمت، معاون فرماندار تبریز، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، نماینده اتاق اصناف و همچنین رئیس اتحادیه نانوایان تبریز برگزار شد.

    در شهر تبریز بیش از ۲ هزار واحد نانوایی یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای فعال است.




    برچسب ها : - افزایش - قیمت - نان - ممنوع
    کد خبر : 2747
    تاریخ خبر : 1399/07/14 || 01:59:43

    نمایش خبر کامل
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
4 + 1 = ?